Aktuálně do našeho týmu Středního článku hledáme na centrálu nového kolegu nebo kolegyni na pozici administrativní podpory personalistky.
Co u nás budete dělat?
přípravu podkladů k vyhlášení výběrových řízení,
evidovat došlé životopisy a zodpovídat dotazy uchazečů,
organizaci a koordinaci výběrových řízení,
zajištění dalších administrativních činností spojených s výběrem a nástupem,
tvorba pracovněprávní dokumentace při vzniku, změně a ukončení pracovního poměru,
podporu nováčků v prvních dnech,
kontrolu docházky zaměstnanců.
Důležité informace o pozici
plný úvazek, na dobu určitou do 30. 6. 2029 (pracovní smlouva uzavírána nejprve na 1 rok s možností prodloužení, nejdéle do 30. 6. 2029),
práce v centru Prahy na Senovážném náměstí 25, Praha 1,
platové ohodnocení: 12. platový tarif v rozmezí od 27 250 Kč až 40 120 Kč v závislosti na počtu let praxe. Po zapracování bude přiznán osobní příplatek v závislosti na kvalitě výkonu vaší práce,
budeme se na váš nástup těšit k 1.8.2024 nebo dle dohody,
životopis spolu s motivačním dopisem zašlete do termínu 12. 7. 2024,
předpokládaný termín pro pohovory: červenec 2024.
Požadujeme:
minimálně středoškolské vzdělání,
znalost MS Office (Word, PowerPoint, Outlook, Excel, Teams),
chuť pracovat a setkávat se s lidmi,
velmi dobré organizační a komunikační dovednosti,
ochotu a schopnost učit se novým věcem,
zodpovědnost, samostatnost, pečlivost a týmového ducha.
Výhodou:
zkušenosti z obdobné pozice v personální oblasti.
Nabízíme:
zázemí stabilní organizace,
5 týdnů dovolené,
indispoziční volno (tzv. sick day) v rozsahu 5 dnů za rok,
stravenkovou kartu Edenred,
příspěvek na penzijní připojištění/doplňkové penzijní spoření,
zaměstnanecký program mobilního operátora se zvýhodněnými tarify a dalšími službami i pro rodinné příslušníky,
onboarding, adaptační proces a přidělení mentora,
trvalou podporu profesního a osobního růstu, průběžné odborné vzdělávání.
Další informace o pozici:
Více informací o poskytovaných benefitech naleznete zde.
Bližší informace o zpracování osobních údajů správcem naleznetezde.
Kontakt pro zaslání životopisu a motivačního dopisu:
Ing. Marcela Kazdová
marcela.kazdova@msmt.cz
+420608623495
Číslo jednací:
Typ poměru: Pracovní poměr
Platová třída: 12
Sekce MSMT: II - Sekce vzdělávání a mládeže
Stupeň vedení: Řadový zaměstnanec
Místo výkonu práce: Praha
Stupeň vzdělání: Střední vzdělání s maturitní zkouškou
Odebírejte novinky o školství a vzdělávání srozumitelně a včas
Zadejte váš e-mail a naše novinky a upozornění vám budou chodit přímo do e-mailu. Odběr novinek můžete kdykoliv později odhlásit.