Konvent
Ukrajina
Dokumenty
Pro vedení školy
Kariéra
Data
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Referent – administrativní podpora personalistky 

Aktuálně do našeho týmu Středního článku hledáme na centrálu nového kolegu nebo kolegyni na pozici administrativní podpory personalistky. 

Co u nás budete dělat?

  • přípravu podkladů k vyhlášení výběrových řízení,
  • evidovat došlé životopisy a zodpovídat dotazy uchazečů,
  • organizaci a koordinaci výběrových řízení,
  • zajištění dalších administrativních činností spojených s výběrem a nástupem,
  • tvorba pracovněprávní dokumentace při vzniku, změně a ukončení pracovního poměru,
  • podporu nováčků v prvních dnech,
  • kontrolu docházky zaměstnanců.

Důležité informace o pozici

  • plný úvazek, na dobu určitou do 30. 6. 2029 (pracovní smlouva uzavírána nejprve na 1 rok s možností prodloužení, nejdéle do 30. 6. 2029),
  • práce v centru Prahy na Senovážném náměstí 25, Praha 1, 
  • platové ohodnocení: 12. platový tarif v rozmezí od 27 250 Kč až 40 120 Kč v závislosti na počtu let praxe.  Po zapracování bude přiznán osobní příplatek v závislosti na kvalitě výkonu vaší práce,
  • budeme se na váš nástup těšit k 1.8.2024 nebo dle dohody,
  • životopis spolu s motivačním dopisem zašlete do termínu 12. 7. 2024,
  • předpokládaný termín pro pohovory: červenec 2024.

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání,
  • znalost MS Office (Word, PowerPoint, Outlook, Excel, Teams), 
  • chuť pracovat a setkávat se s lidmi,
  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti, 
  • ochotu a schopnost učit se novým věcem, 
  • zodpovědnost, samostatnost, pečlivost a týmového ducha.

Výhodou:

  • zkušenosti z obdobné pozice v personální oblasti.

Nabízíme:

  • zázemí stabilní organizace,
  • 5 týdnů dovolené, 
  • indispoziční volno (tzv. sick day) v rozsahu 5 dnů za rok, 
  • stravenkovou kartu Edenred, 
  • příspěvek na penzijní připojištění/doplňkové penzijní spoření,
  • zaměstnanecký program mobilního operátora se zvýhodněnými tarify a dalšími službami i pro rodinné příslušníky,
  • onboarding, adaptační proces a přidělení mentora, 
  • trvalou podporu profesního a osobního růstu, průběžné odborné vzdělávání.

Další informace o pozici:

  • Více informací o poskytovaných benefitech naleznete zde.
  • Bližší informace o zpracování osobních údajů správcem naleznete zde.

Kontakt pro zaslání životopisu a motivačního dopisu:

Ing. Marcela Kazdová
marcela.kazdova@msmt.cz
+420608623495

Číslo jednací:

Typ poměru:
Pracovní poměr

Platová třída:
12

Sekce MSMT:
II - Sekce vzdělávání a mládeže

Stupeň vedení:
Řadový zaměstnanec

Místo výkonu práce:
Praha

Stupeň vzdělání:
Střední vzdělání s maturitní zkouškou

Odebírejte novinky o školství
a vzdělávání srozumitelně a včas
Zadejte váš e-mail a naše novinky a upozornění vám budou chodit přímo do e-mailu. Odběr novinek můžete kdykoliv později odhlásit.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami o zpracování osobních údajů.
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content