Leták k zápisům do MŠ (UA) 2024/2025
29. 4. 2024Připravili jsme leták v CZ i UA k zápisům do MŠ. více
Připravili jsme leták v CZ i UA k zápisům do MŠ. více
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy uspořádalo dne 18. 3. 2024 odborný panel na téma Předškolní vzdělávání v datech, kterého se zúčastnilo 160 hostů z řad zástupců MŠMT, České školní inspekce, Národního pedagogického institutu ČR, MPSV, krajů, vysokých škol, zřizovatelů, zástupců neziskových organizací a ředitelek a ředitelů škol. Diskutovanými tématy byly lokální nedostatky kapacit v předškolním vzdělávání, průběh více
Připravili jsme leták v CZ i UA k zápisům do ZŠ. více
Odkaz pro online účast na 2. odborném panelu Odkaz na událost v MS TEMS Pozvánka s programem Realizace výše zmíněného odborného panelu je financovaná z projektu z projektu „Datově-analytická podpora pro hodnocení a řízení vzdělávací soustavy ČR“ (IPs Datová politika), reg. č. CZ.02.02.XX/00/22_005/0002901.“ více
Pozvánka s programem Realizace výše zmíněného odborného panelu je financovaná z projektu z projektu „Datově-analytická podpora pro hodnocení a řízení vzdělávací soustavy ČR“ (IPs Datová politika), reg. č. CZ.02.02.XX/00/22_005/0002901.“ více
Obsah a program panelu Obsahem celodenního jednání byla interdisciplinární problematika přechodu žáků mezi základní a střední školou, která se každoročně dotýká stovky tisíc žáků a jejich rodin, tisíců škol a jejich pracovníků, zaměstnanců pedagogicko-psychologických poraden a dalších aktérů. Cílem prvního odborného panelu bylo představení relevantních dat a způsobů jejich zpracovávání a využívání, prezentování závěrů vybraných domácích i zahraničních více
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy zpracovalo metodický materiál týkající se plnění povinné školní docházky v zahraničí podle § 38 školského zákona. Účelem materiálu je poskytnout základním školám a nižším ročníkům víceletých gymnázií informační podporu pro správný postup při vzdělávání žáka v zahraničí.
Pozvánka Program Realizace výše zmíněného odborného panelu je financovaná z projektu z projektu „Datově-analytická podpora pro hodnocení a řízení vzdělávací soustavy ČR“ (IPs Datová politika), reg. č. CZ.02.02.XX/00/22_005/0002901.“ více
Samotný projekt Podpora rovných příležitostí (PROP) se primárně zaměřuje na děti se sociálním znevýhodněním. Je financován z Národního plánu obnovy (NPO) a jeho součástí je podpora škol, pedagogů i rodin, a především samotných žáků. Tuto podporu pak zprostředkovává Národní pedagogický institut České republiky. Hosty úvodního panelu byli zástupci vedení Ministerstva školství a tělovýchovy ČR Martina více
Digitální technologie jsou v dnešní době nedílnou součástí vzdělávání. Řada významných společností v oblasti IT si tuto skutečnost dobře uvědomuje a aktivně podporuje informatické myšlení a rozvoj digitálních kompetencí žáků a také učitelů. Zaměřují se na umělou inteligenci, robotiku a efektivní správu digitálních zařízení používaných v českých školách. Představují školám možností inovací ve vzdělávání tak, více